ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ & ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Νιγηριανές απάτες

Προσοχη σε mails που ερχονται απο δηθεν ατομα και ειδικοτερα κυριες απο Καναδα, και ζητανε στοιχεια λογαριασμων τραπεζων.


Σ 'εμενα προσωπικα που πουλουσα ενα τηλεφωνο απο ενα ελληνικο site η συγκεκριμενη κυρια ηθελε τα στοιχεία της τραπεζας μου για να μου βαλει τα λεφτα για να το στειλει δηθεν στην κορη της που βρισκεται στη Νιγηρια για φιλανθρωπιστικους λογους। Εγω της ειπα για Paypal που ειναι πιο safe και αρνιοταν αλλα στο τελος δεχτηκε। Μου ηρθε λοιπον ενα mail και καλα απ το paypal που ελεγε οτι μου ειχε βαλει λεφτα η συγκεκριμενη κυρια। Ομως γνωριζω καλα πως ειναι τα mails του paypal οποτε καταλαβα οτι ειναι απατη। http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου